Lite trist....


...för Anders åkte för en liten stund sedan!

Han ska ut på resa med klassen i tre dagar och inventera en hel stad typ! Han var väl inte direkt jätteladdad att åka men det är obligatoriskt så det är bara att åka.

Kommer kännas konstigt i lägenheten när inte han är här. Okej, att det kan ibland vara skönt att vara själv men efter en stund så saknar jag ju honom....! :-(

Men men...vi ska nog klara det här också! Jag måste ju plugga som en dåre för jag SKA verkligen klara tentan på fredag...nåt annat finns inte!! Men det är ju så himla svårt att sätta igång!

Ojoj...får se hur det går!

Sängen kommer kännas oändligt stor när jag ska sova... *suck*

Men jag hoppas han får en bra resa och att jag får pluggat en hel del!!

Vad ska jag göra så här tidigt då? Kan ju inte direkt lägga mig och sova igen, eller kan jag det? Men jag är ju ganska så klarvaken....hmm, knepigt och tillhör säkert dagens i-landsproblem! *haha* Ja, kan ju ligga och lyssna på radio lite...det är ju rätt soft!

Puss till dig gubben! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback