Hemma igen!

Ja, då var den lilla Oslo-resan slut dessvärre!

Det har varit underbara dagar där tillsammans med familjen och framför allt Oscar och Felix. Oj va stora dom har blivit! Då märker man hur fort tiden går. Att det var 7 år sen jag började där och att det är 4 år sen jag slutade!!!

Kan knappt tro det!

Ja, det har blivit mycket tid tillsammans med pojkarna och vi har lekt och haft skoj. På lördagen åkte jag in till city och gick runt där i ca 4 timmar och bara såg. Det var många minnen som kom tillbaka efter alla dagar jag har spenderat där.... vandrat upp och ner på Karl-Johan. Det blev inte så mycket shoppande. Norge är ju ett väldigt dyrt land men jag köpte några skrivblock till skolan, grejs till håret och sen provade jag massa kläder men hade disciplin att inte köpa nåt! :-)

Däremot shoppade jag loss på TaxFreen på flygplatsen. Jag lyxade till med inte mindre än två nya parfymer. Min har tagit slut nu och jag behövde en ny...så varför inte köpa två då tänkte jag.... som en belöning av sommarens jobb och slit.

Den första är Calvin Kleins CK IN2U for her....doftar otroligt gott! Älskar den redan!

Calvin Klein CK IN2U For Her EdT 100ml

Den andra var DKNYs parfym Be Delicious som också den doftar otroligt gott! Den har jag inte öppnat ännu..ska suga på den karamellen ett tag till tror jag!

DKNY Be Delicious EdT 50ml

Så det blir lite vardagslyx nu..men nya parfymer! *hihi*

Sen har Anders fått veta idag att hans restuppgifter blev godkända så han får fortsätta med sin klass nu! Jag blev så himla otroligt jätteglad när han berättade det! Som han har slitigt med allt detta! Så himla härligt att det gick bra! :-) Jag är stolt över dig älsklingen! :-) Puss i massor!

Idag har jag haft intro för den sista kursen...geografi! Det ska nog gå bra!

Nu blir det lite vila...är helt slut! Landade sent igår kväll så nu blir det mysbyxor på och slappt!

Mys på!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback