Fredag

Har just nu en låt som bara snurrar runt i huvudet...."Chasing Cars" med Snow Patrol!

Jo, jag vet att det spelas en hel del på radio och det märkte jag idag när jag körde. Hörde den två gånger i loppet av 40 minuter men det gör mig inget...den är ju så superbra! :-)

Den....ja, jag vet inte! Är bara så himla bra!

Blir ofta lite misty eyed när jag hör den....vet inte varför. Texten är ju så himla fin och ja, allt blir bara toppen! :-)
Det är lite av en depp-låt nästan...en sån man kan ligga och lyssna på typ 150 gånger på repeat och bara gråta! Men det var länge sen jag gjorde nåt sånt....väldigt länge sen!

Sitter nu och kollar på videon på youtube.com och bara njuter! :-)

Nördigt...jag vet men det skiter jag i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback