Boken utläst! :-D


Ja, då har jag kommit en bit på vägen i mitt pluggande!

Planen för dagen var att

1. Läsa ut boken om Centrum - utarmning eller renässans
2. Renskriva de sista anteckningarna och skriva ut dessa
3. Läsa genom anteckningarna minst en gång
4. Städa och fixa lite i lägenheten då Anders kommer hem idag!

Det sista måste jag ta tag i för jag är ju som bekant lite slarvig av mig! *skrattar* Ja, så jag har inte varit så noga under dessa tre dagar! Så nu får jag ställa mig och diska lite tror jag...det behövs! :-D

Men att boken är utläst - det är jag väldigt glad över!

Nu, nästa uppgiften!

_______________________________________________________________________________________

Uppdatering

Ja, jag hann med lite av det som stod på listan i alla fall. Jag städade och fixade lite i lägenheten innan Anders kom hem....så det såg väl okej ut!

Jag har nog renskrivit det mesta av anteckningarna men jag har inte kunnat skriva ut dom för skrivaren är jätteknasig och skriver ut jättekonstigt! Hmmm, skumt!

Så nu är Anders hemma igen och det känns väldigt bra! :-D
Nu blir det inte lika ensamt att sova i den stora sängen men jag måste säga att i ärlighetens namn har det varit ganska skönt att ha en hel dubbelsäng att rumla runt i! *haha*
Men samtidigt ska det bli mysigt att ligga intll honom.... ;-)

Nu är det snart dags att sova....sista pluggdagen imorron! Nu borde jag snart bli nervös men det kommer ju aldrig....riktigt skumt!

Men men...nattisnatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback