Blåsigt


Var just nere i närbutiken och handlade lite smör, hade helt slut!

Och ute blåser det som tusan...luggen for all världens väg.

Har varit en innedag idag... tagit det lungt och inte alls gjort det vi båda borde göra - plugga! Men det är så himla svårt att sätta sig ner och börja läsa. När man väl har börjat är det sällan svårt att fortsätta men just att ta första steget...fasen va svårt det är! Det finns ju så mycket annat man kan göra; dammsuga, städa, tvätta, kolla på teve, sitta framför datorn, ja, listan kan göras lång!

Men nu har Anders börjat dammsuga och det är ju riktigt duktigt! Så jag borde i alla fall lägga upp en läsplan för de kommande veckorna så jag hinner läsa alla litteratur åtminstone en gång i alla fall! Det är sällan jag hinner med att läsa allt två gånger! :-(

Jag kan ju alltid renskriva lite anteckningar - då kanske man kommer igång lite!

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback