Skola igen

Yes yes....då var man tillbaka i skolan igen och det känns bra! =)

Faaaast, vi har ju inte fått tillbaka tentan ännu så det är väldigt spänt och nervöst fortfarande....JAG VILL JAG VILL JAG VILL så gärna klara den och JAG HOPPAS HOPPAS HOPPAS massor! *håller tummarna*

Om inte, så får jag mycket att plugga på den närmaste veckan! Shit va mycket det blir då, det vill jag inte ens tänka på nu!

Var på stan och skulle köpa min nya jacka som jag hade sett ut! Jag blev väldigt nöjd...och sen kom Anders och sa att han ville betala den! Jag blev väldigt förvånad....men tog naturligtvis emot den fina presenten! =) Tack älsklingen av snäll och gullig du är! *pöss*

Nu ikväll blir det lite slappt framför teven och sen sova. Jag sov ju så himla dåligt natten till idag. Enligt Anders har jag snurrat runt som en torktumlare, hostat, snarka och gnytt om vart annat....så det blev inte så mycket sova så jag hoppas det blir lite bättre den kommande natten!

Sen idag fyller min lille Oscar år idag! GRATTIS!!! Eller lille, han blir ju faktiskt 9 år! Stora pojken! :-)
Ikväll var han på bio med sin pappa och hade grabbkväll så jag får försöka prata med honom imorron istället! Hoppas han gillade presenten! Kan inte fatta att han redan är 9 år.....det innebär att det är 7 år sedan jag började hos dom! Shiiit va tiden går fort!
Så grattis ännu en gång min lille skatt!

Nu blir det lite teve tror jag....är lite trött! =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!
Jag läser på Kalmar Högskola,socionomprogrammet termin 3.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback