Skäggiga damen liksom! :-)

Igår kväll låg Anders och jag och pratade i sängen. Jag låg med huvudet i hans knä och hamnade tydligen i ett konsigt ljus för rätt som det är säger Anders:

- Du kanske borde raka lite här, säger han och pekar på mungipan på vänster sida

- VAAA??? säger jag väldigt förvånad och lite irriterad

- Ja, det är liksom lite långt där, svarar Anders lite mer tystlåten

Jag sitter och är mest förstummad men börjar sen skratta massor! Va gullig han är!

Många tjejer med mig vet kanske att man kan få lite hårstrån stax ovanför mungipan ibland men att man är snabb att rycka bort dom med pincett. Nu hade jag slarvat där lite och då poängterade han det! Men jag tog det inte alls allvarligt utan skrattade mest åt saken! =)

Men idag har jag rensat upp i den höga tallskogen vid vänster mungipa och gick sedan stolt och frågade om det blev bättre så! Jo, det tyckte han också!

Det är kul med killar och med förhållanden! *haha*

Imorron blir det skola igen. Jag är nästan frisk, inte helt! (men det blir jag kanske aldrig...hehe) men lagom pigg för att orka med en hel dag i skolan! Geologi-Hans, here I come! *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback