Resultatet av IKEA besöket!


Ja, vi var ju som sagt på IKEA i söndags och jag hade tänkt ta snygga bilder på allt och lägga ut men jag har inte orkat göra det ännu. Istället kommer jag lägga ut lite bilder från IKEAs hemsida. Det är mycket tråkigare men i alla fall....det kommer nog snygga bilder lite senare...när förkylningen har lagt sig!

GOLIAT Lådhurts på hjulDet började med att vi behövde mer förvaring vid skrivbordet och då köpte vi denna. Kanske inte den snyggaste men praktisk, kostade ju bara 249 kr. Sen kan man ju alltid slänga den sen när man flyttar....inget man har kvar hela livet kanske...! Men nu är den ihopmonterad och klar! =)


FAVORIT StekpannaSen blev det en ny liten stekpanna. Har inte haft nån liten förr så nu passade vi på. Lite dyr kanske, 249 kr, men mina päron har en och dom är riktigt nöjda. Bra kvalité får man hoppas!



LINGO TidskriftssamlareSnygga tidskriftsamlare till min bokhylla, kommer nog pigga upp, endast 29kr.


SANNI DuschdraperiNytt duschdraperi för att piffa upp vårt trista badrum som behöver färg! Allt är så ljust så därför blev det mörkblåa riktigt snyggt. Anders tyckte dock att det blev mörkt när man duschade men jag tyckte mest det var mysigt! 129kr.



DINERA Mugg  DINERA MuggSupersnygga tekoppar!! Köpte tre av varje färg! Borde nog köpt fler nu så man har om nån skulle gå sönder! Endast 15kr/st!! Jättegoda att dricka ur också! =)


SORLA Tekopp med fatVi har sånna sedan tidigare men Anders råkade ha sönder en kopp så nu köpte vi fler! Dom är verkligen stora och rymmer massa gott te! Trevligt med fat också! Endast 29kr för kopp och fat! =)


DIREKT StekspadeEn stekspade har man alltid nytta av! Typsikt impulsköp! Använde den idag,helt okej faktiskt! 25kr.


ISIG Morgontofflor Köpte var sitt par nya tofflor. Anders tog vita och jag grå! Väldigt mysiga! Kanske inte så mycket till sula att gå på men mysiga är dom! =) 29 kr / par.



ASKER MagnetlistEn magnetlist till knivarna! Måste hitta ett bra ställe för den bara! =)

NOSTALGISK TidskriftssamlareAnders föredrar dessa att ha tidningar i! Så han köpte 2 st! 35kr/st.





Jaha...var det inte mer än så? Hmm, tyckte det var mer men...kommer väl inte ihåg allt men så snart jag har publicerat detta kommer jag säkert att minnas 10 saker till! *haha*

Men IKEA är alltid kul! Men det blir alltid för dyrt! =)

Nu blir det att vila lite igen...gör ju inte annat juh! Men jag vill bli frisk innan helgen...har ju lite födelsedagspresenter att inhandla också! Shit vad ska Oscar få?? 9 år...?!? Hmm...det är alltid lika svårt! Får väl trolla lite med knäna eller så! Men nåt ska jag väl hitta på!

Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback