Nu vet jag vad jag glömde! :-)

Jag visste att det var något jag skulle glömma av allt vi handlade på IKEA...och igår kom jag på det! :-)

AMALIA StoldynaVi köpte fyra underbart sköna sittkuddar till köksstolarna! Nu blev det riktig komfort i köket! =) Vi har letat efter sådana länge och då finns det ju egentligen bara ett ställe att åka till - IKEA. Dessa gosingar kostade ju bara 49 kr/st. Och det är verkligen inte dyrt. Sen kan man ta av tyget och tvätta det - ett plus! =)

Förkylningen spökar fortfarande - verkar ju aldrig bli fri från den. Näsan är täppt och nu har jag fått lite hosta också. Blir nog ingen skola imorron. Får vila upp mig till tisdagens heldag!

Nu ska jag pluga lite tänkte jag - renskriva lite anteckningar! Så jag inte ligger efter med det hela tiden!

Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback