Lite piggare - lite renare lägenhet


Ja, idag börjar jag känna mig som vanligt igen! Men jag är trött i kroppen, det känns ännu!

Tog en liten sovmorgon och gick väl upp framåt 10, vilket var riktigt nice! Sen blev det frukost och lite surfande! Har ju fastnat lite i facebook måste jag motvilligt erkänna! *haha*

Sen har jag städat mest hela dagen. Inte i nåt jättehögt tempo men jag har gått och småpysslat och plockat i min takt vilket har varit riktigt härligt. Slippa känna stress!

Ikväll kommer Anders föräldrar hit och stannar till söndag. Det ska bli riktigt roligt! Vi har ju som sagt inte setts nåt på hela sommaren!

Så nu återstår det sista putsandet och sen ska vi äta middag också! Och sen kommer dom! Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback