Fredag - tjoohoo

JAPP!

Då var tentan skriven och fredagskvällen är här! Kan det bli bättre? Knappast! :-)

Imorse skrev jag den beryktade tentan och det var ganska väntade frågor faktiskt  och det kan ju alltid vara till någon tröst i alla fall!

Efter tentan var det dags för den obligatoriska tenta-pizzan med tjejerna så då borde det ju gå bra! *hehe*

På väg hem var det underbart väder - solen sken på de vackra träden som skiftar i alla möjliga färger och jag blev på riktigt bra humör! Träffade min kompis Anders som hastigast och hämtade en bar bokhylledörrar han så vänligt förvarat hemma hos sig! =)

Så nu ikväll blir det inte mycket gjort...har kollat lite på Idol och nu lite slösurfing framför datorn! =) Allt man pallar med efter en tentadag!

Imorron blir det sovmorgon deluxe - ingen klocka ska ställas för väckning! Jag ska sova tills jag vaknar! Men då brukar jag vakna vid 8-tiden och vara superpigg! Så himla typiskt!

Jaja....skönt att tentan är skriven i alla fall! Nu är det inte mycket mer man kan göra åt den! Går det så går det liksom! =)

Må gott och ta hand om varandra i höstmörkret! =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag saknar tenta-pizzan :) Nu har vi bara hemtentor, inte samma sak. Hoppas tentan gick bra iaf!
Kanin bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback