Fortfarande sjuk


Jag stannade hemma idag också! Känner mig inte tillräckligt pigg att orka med en lång skoldag! Det är ju nackdelen med att pendla så långt som jag gör. Om jag helt plötsligt skulle känna mig dålig och vill åka hem  så tar det i bästa fall bara 2,5 timme att ta sig hem men det kan dröja ännu längre beroende på tågtider! Så om magen börjar spöka igen är 2,5 timme väääääldigt långa timmar! Känns surt att stanna hemma men det var bra längesen jag var hemma från skolan!

Så idag blir det ännu en dag av sovande och vilande och bara ta det lungt! Känns som om kroppen behöver det och då är det bara att lyda så det inte blir till nåt värre!

Så nu..back to bed!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Blutsaft? Får man ta det när man ammar?? Är inte det riktigt riktigt äckligt? Har hört det...Men något måste jag göra. Kan inte vara så här orkeslös längre. Tack för kommentaren i bloggen! Kram Carro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback