Tjooohooo


Jag KLARADE tentan!!! :-D

Vi fick tillbaka den igår och det kändes hur gött som helst! Och dessutom drämde jag till med ett VG! Helt ofattbart!

Två kvällar innan tentan var jag helt säker på att jag skulle få skriva min livs första omtenta! Men icket denna gången heller! Kan ju vara skönt att slippa det också! *hehe*

Men, pluggeriet tar inte slut utan nu pluggar jag till nästa tenta som vi har nästa fredag...jippie! En till liksom!

Så nu sitter jag och renskriver anteckningar för fulla muggar så fingret blir konstigt! Men det måste göras!

Så igår var jag och köpte två nya tröjor...som en liten belöning för att jag klarade tentan! Man måste ju få belöna sig så man orkar sträva mot nya mål!

Mitt närmsta mål är köksbordet....där renskrivningen väntar!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis, vilket flyt vi har nu :) Lycka till på nästa tenta, jag har ingen mer tenta nu förrän till våren, tjohoo.
Kanin bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback