Snart tenta


Och det känns helt overkligt! Har inte riktigt fattat det ännu och det är illa! Om jag ändå kunde fatta det DÅ skulle jag bli jättestressad och sätta fart med pluggningen...men icket! Jag hajjar inte!

Men en bra sak med idag är att jag äntligen har bestämt mig för vilka glasögon jag ska beställa så nu är det gjort. Var hos optikern idag och kollade synen! Ska även skaffa ett par brillor som jag har när jag läser. Det för att ögnen inte ska anstränga sig så mycket och så att jag kanske får tillbaka läslusten igen!
Som det är nu så är det alldeles för ansträngande för ögonen att läsa mycket text....så jag läser bara det jag måste, typ kurslitteratur! Det är synd för jag gillar egentligen att läsa men....hoppas det blir bättre då ögonen får slappna av lite!

Så nu har jag hemma ett par bågar som troligen blir mina läsglasögon...känns helt bisarrt att säga att jag har läsglasögon...okej, jag har haft glasögon sen jag var 7 men jag har ju glasögonen på hela tiden och nu ska jag ha ytterligare ett par! *hihi* Men det ska nog bli bra!

Sen så startade bilen idag! Inte varje dag den gör det! Och jag hoppas verkligen att den gör det på fredag....då skulle jag bli så himla glad! Det blir ju så bökigt att åka tåg, speciellt när vi ska träffas efteråt. Blir det tågresa är det tveksamt att jag stannar kvar...det blir ju så himla sent! Jaja...vi får se! *håller tummarna för bilen*
Har insett att vi ska ge bilen en massa kärlek så att den är snäll och startar...den har kanske fått för lite för att vi har mest gnällt på den....ja, får se om den nya taktiken fungerar! ;-)

Men jag har pluggat lite idag i alla fall. Renskrev det sista och nu ska allt bara tryckas in och hoppas att det fastnar nåt i alla fall! *hoppas hoppas hoppas* Jag VILL verkigen klara den här tentan!!!!
Så imorron kommer det bli stenhårt hela dagen lång, det finns liksom inget annat alternativ!

Sen hoppas jag att Anders kan förhöra mig lite....det brukar ju göra susen!
Och sen får man inte missa tentapizzan heller! DÅ går det åt pipan! ;-)

Snart dags att sova tror jag...så man orkar med morgondagen!

Må så gott! =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback