Skadeglädje


Till jul har jag tänkt åka upp till mina föräldrar och fira jul tillsammans med dom. Anders och jag delar på oss denna jul men jag åker ner och firar Nyårs med honom, det är våran tradition!

Förra julen var jag hos Anders och det var helt okej, inget fel med det. Men det var ju inte hemma....där alla traditioner från barnsben finns!

Men snart får Anders och jag skapa våra egna traditioner när vi bli vuxna nog att fira jul hos oss! När du det ska bli!

I alla fall, under hela veckan har jag kollat på flygbiljetter men inte kunnat bestämma mig riktigt. Men till slut i fredags bestämde jag mig och bokade! Hela kalaset slutade på ca 2000 kr fram och tillbaka. Men när jag åker upp så åker jag från Ronneby vilket ska bli nice.

När jag har bokat biljetter brukar jag ändå surfa runt på sas.se och kolla hur snabbt biljetterna tar slut eller hur mycket priset stiger. Och mycket riktigt har priset stigit under helgen men nu när jag kollade så var alla biljetter slut! Inte en enda finns kvar!! *moahaha*

Då kommer lite skadegläjde fram hos mig....och samtidigt tacksamhet att jag bokade när jag bokade! Hade blivit lagom sur om jag hade upptäckt att alla biljetter var slut! *grrrr*

Men, nu har jag mina biljetter och det känns gött gött gött!

Har precis kommit fårn badet - det var en ljuvlig stund. Har suttit vid köksbordet i ca 10 timmar idag och pluggat så ryggen hade börjat gnissla lite så ett varmt bad gjorde susen! :-)
Snart blir det en kopp grönt gott te och sen sängen.

En bra uppladdning för en arbetssam vecka!

Imorron 8.30 - PLUGG!!!

Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback