Förbannelse


Ja, dagen på skolan har varit riktig bra och lektionerna gick över förväntan!


Men sen är vi kom hem....först har inte bilen startat idag och idag skulle vi lämna in den på reparation. *suck*


Sen så skulle vi tvätta kl 14 men då har vårt pucko till granne låst dörren med bokningscylindern så ingen, förutom han , kan komma in i tvättstugan. Och han kan inte öppna för han blev hämtad av polisen härom kvällen!


Det fick jag veta vid 18-tiden och ringde då till felanmälan för att få hit nån och öppna för vi behöver tvätta idag. Så en väktare skulle komma hit. Och för en stund sedan var han här men han hade inte rätta nyckeln och kunde inte få upp låset! Och han sa, att vi skulle ringa imorron för då hade kanske den personen rätt nyckel! VIlket jäkla pucko! Han kunde inget göra! Och vad ska vi, samt alla andra som hade bokat under helgen göra då? Det finns ju ingen som jobbar för hyresvärden under helgen!! Förbannat vad arg jag är just nu! Det kan låta som något banalt men va fan, så svårt kan det inte vara!


Fy fan säger jag bara!


Tack för den fredagskvällen!!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Magsjuka är inte kul alls:( Det måste vara djävulens åkomma tror jag bestämt.....Fy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback