En intressant dag


Ja, då var redan tisdag avklarad, nice! :-)

Jag var ju ledig igår och det var ju inte helt fel det heller. Då passade jag på att planera inför veckans lektioner och jag hade en hel del vånda men jag tror jag fick till något bra till slut. Ska bli spännande att se hur eleverna reagerar!

Dagen har gått snabbt och det mesta har gått bra.

Jag har upptäckt att lärarens bästa vän är en fungerande kopiator! Funkar den är livet på topp! *haha*

Men jag tänkte faktiskt på papperssvinnet när jag stod och kopierade men va fasen, man måste ju kunna göra bra arbetsuppgifter till eleverna också!

Kvällen har också gått snabbt, vi åt en mumsig middag och sen har jag slappat i soffan lite...snart är det Desperate....ska bli kul! GIllar den mer och mer nu faktiskt!

Gav eleverna läxa idag också...hade inte tänkt det men nu blev det så! *hehe* Ska bli intressant att se hur dom löste uppgiften! :-)

Må gott nu denna tisdagskväll!

Imorron är det ju lillördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback