Torsdag...


Lämnade bilen till doktorn idag, ska bli så skönt att få det fixat så jag slipper oroa mig hela tiden!

Sen blev det en härlig promenad hem utan regn och om ca 2 timmar ska jag gå tillbaka och hämta våra racer! =)

Annars har jag läst lite i en bok, tråkig förvisso men den måste vara med i uppsatsen. Ska lägga mig och läsa mer nu. Hoppas bara att jag inte somnar för jag börjar vara lite småtrött nu! Har ju varit uppe med toppen imorse och igår....*snark* Och jag som älskar att sova....mycket, ofta och länge! *hehe*

Snart bär det av norrut, mot Stockholm. Ska bli skönt att komma bort lite men jag hoppas jag får skrivet en massa på uppsatsen också...känns lite svårt just nu men jag bara måste!! Så är det!!

Ja, back to the books....

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback