Fredag


Det har varit en intressant dag idag! Har varit vikarie för första gången (ja, jag räknar inte med dom gånger det hänt när jag haft praktik och varit vikarie) och sammanfattningsvis har det gått bra!
Det är inte lätt att komma in i en klass som man inte känner och försöka göra nåt bra av det! Dessutom på en fredag och många är så trötta och bara vill hem. Men efter omständigheterna gick det bra och jag hoppas att jag inte gjorde allt för många "fel"!

Sen idag blev det lite handling och middag och sen hade jag tänkt städa inför Eurovision-kvällen imorron men jag får se hur mycket det blir....känner mig himla seg och trött efter middagen!

Har haft ännu ett trevligt samtal med min bror idag, ska bli kul till helgen. Det ser jag framemot! =)

Fick en stooooor elräkning idag! Alltid lika roligt att få dom! Nån som frivilligt vill betala en? ;-)
Vill inte se räkningar....dom vållar bara ont!

Anders sitter och kollar på nåt teve-program men jag höll på somna för det var så långsamt...hehe! Och nu kallar han mig ett barn av MTV-generationen! Nej då, men det var verkligen lånsamt men stillsamma bilder och lågmält tal och när man redan är trött så kan sånt ta knäcken på en!

Men snart hoppas jag att jag piggnar till så det blir lite städat iaf, kan ju vara skönt att gjort nåt innan imorron iaf! Fast det hade varit skönt att sova tidigt och sen kliva upp tidigt imorrn och börja pyssla på. Ja, får se hur det blir!

Ha en fin fredag! =)

Bara en dag kvar nu!!!! The Ark kommer top 5 men man kan aldrig veta hur alla länder röstar men innerst inne tror jag tror att dom vinner! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback