Ett gott skratt förlänger livet

Satt som vanligt och läste på tjuvlyssnat.se som är min nya favoritsite! =) 
Läs och njut!


"Men ge mig din position så lovar jag att skicka röksignaler imorgon"

Centralstationen, Göteborg


Det är sent en natt och två tjejer ~20 pratar med en kille ~20. Killen är ganska full och försöker stöta på tjej 1, som verkar vara ointresserad.

Killen (till tjej 1): Vad heter du?
Tjej 1 svarar inte.
Killen: Men snälla, säg vad du heter!
Tjej 2: Men? hon har samma namn som i en Mauro Scocco låt.
Killen (tänker efter i några sekunder innan han svarar): Lilla sparvöga?


Hämtat från tjuvlyssnat.se

Det är liksom inte alltid hissen går ända upp! =)






 


Kommentarer
Postat av: Jenny

he..den var rolig :) jag måste nog kolla in den sidan

Kanin bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback