En kortis


Har vart uppe i Nynäs i en vecka där vi hade jättetrevligt! Min bror kom ut till Anders föräldrar och det var jättekul! =)

Nu är vi tillbaka i Karlskrona igen och nu är det bara uppsatsen som gäller! Som vanligt har jag skjutit allt framåt så nu sitter jag här med stress och panik och vill helst slippa hela skiten! Men jag vill bli klar med uppsatsen så jag kan lägga den bakom mig sen! =)

Därför kommer det bli lite bloggande framöver! Jag sitter förvisso mycket vid datorn men bara med Word och skriver så tangentbordet ryker!

Först plugg och sen nöje!

Nån som har några bra knep så att man kan sitta uppe länge på kvällarna? Jag har en tendens att bli trött ganska tidigt...jag måste utnyttja alla dygnets timmar nu! *hjälp* Jag som älskar att sova! =)

Jaja...back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback