Dagen E - E som i Eurovision Song Contest!


Ikväll smäller det!!! :-)

Ska bli så himla roligt och kolla i år igen! Det har ju blivit några finalen genom åren och de flesta finns på video också. Önskar bara vår video fungerade så jag kunde se lite gamla finaler som uppladdning..men men...får väl bli nån annan dag!

Har städat och pysslat lite idag inför den lilla sammankomsten ikväll, ska bli mycket trevligt! Hoppas bara det inte är sånna som sitter och snackar när låtarna spelas, sånt gillar jag inte! Då ska man vara tyst och lyssna! Jaja, får väl se hur det går!

Jag har inte sett några av programen inför ESC så jag vet inte hur de andra låter, utom de som gick vidare från semifinalen vill säga! Det är något visst med att bara höra bidraget en gång, så ska det vara tycker jag!

Självklart håller jag alla tummar för The Ark och jag tror dom har en väldigt stor chans att vinna hela tjotablongen faktiskt! Men dom hamnar i alla fall top 5! Jag hoppas verkligen att en bra låt vinner i år så det inte bli nån som vinner bara för att dom hade ett häftigt framträdande....är lite rädd för aluminium-mannen från Ukraina. Har inte hört låten dock men han verkar vara en stor favorit! *skrämmande*

Ska fixa lite till nu innan det är dags för middag och sen ferre! =)

What can I say, and finally our 12 points goes to.......SWEDEN!!!!!

(sånt vill man höra massor av ikväll!!!!)

Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe..hoppas ni får trevligt i kväll :)
Kanin bra!

Postat av: Angelica

Hihihi, ha en trevlig kväll!

2007-05-12 @ 21:48:19
URL: http://angelicas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback