4-års dag! :-)


Det firade jag och Anders igår! Då hade vi varit tillsammans i 4 år! Kan inte fatta att fyra år kan gå så himla snabbt!

Efter att vi kört mamma och pappa till flyget, åt vi på en mysig restaurang inne på Trossö. Mycket god mat och trevligt sällskap!

Jag hade köpt ett nytt brythjärta och jag hade låtit gravera in våra namn så nu har jag ett nytt skinande hjärt-halva runt halsen där det står Anders....väldigt härligt! Har ju velat ha det jättelänge! =) Och Anders blev också glad! Jag ville inte behålla dom gamla med tanke på vem vi fick dom av!!!!

Av Anders fick jag en karaff som hör till den skål jag fick i julas samt Marie Lindbergs nya skiva! Den har jag inte hunnit lyssna på ännu men det blir kanske imorron!

Inom kort kommer bilder på de fina presenterna!

Älskar dig gubben! *puss*

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas att ni hade er trevligt på er dag!4 år känns som lång tid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback