Söndagskväll med fix, trix och köttbullar!

Då var helgen över, varför går dom alltid i rasande takt?

Idag har det varit mest lite fix och trix inför veckans lektioner, lite storhandling på egen hand då Anders pluggar till tusen och sen så gjorde jag en riktigt god chili con carne idag till middag! :-)

Anders är iväg och pluggar med några kursare. Jag hade tänkt diska undan och göra köttbullar men sen blev jag så himla trött och lat......men efter en varm och härlig dusch satte jag fart och numera är köket skinande rent och 800 gram nystekta köttbullar ligger och svalnar för att sedan hamna i frysen! Känner mig som en riktig hemmafru där jag stod och rullade köttbullar för fulla muggar! Men dom blir så himla goda att det är värt besväret än att köpa färdiga som smakar skumt!

Så snart blir det lite tv-tid och sen hoppas jag Anders kommer hem snart. Dom ska väl inte behöva sitta hela natten heller!

Imorron måndag med lektioner och det ska bli spännande att se hur de kommer arbeta med mitt lilla projekt!

Trevlig söndagskväll! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback