Söndag

Ja, då har söndagen kommit och gått alldeles för fort! :-(

Har kollat lite på Vasaloppet, det är ju lite av en klassiker att titta på. Det kan ju lätt kännas lite långsamt och händelsefattigt men det kan tända till ibland. Nån kanske gör ett ryck från klungan men sedan fångas åkaren upp av klungan igen...ja, ni förstår! Det händer kanske inte så himla mycket men dom filmade två älgar och det var ju kul! :-)

Sen hjälpte vi Madde att inhandla lite möbler. Jag tror det kommer bli toppenfint!

Sen hem, tvätt, planering, middag och nu mer planering! Men jag är snart klar och jag hoppas att planeringen blir bra även för denna vecka. Jag börjar känna mig mer och mer van vid att stå där framme och det är väldigt bra.
Ska finslipa lite på planeringen och sen höra vad Anders tycker om den. Det är alltid bra att får höra hans åsikt eller någon annans för den delen också för det kan vara självklara saker jag har missat och inte tänkt på.
Ja, nog om det!

Ska tipsa om "Hästmannen" som går på SVT2 i kväll. Tror den är väldigt bra. Hans dokumentärer brukar vara väldigt bra och väldigt vackert filmade! En njutning för ögat!

Men först....slutförandet av planeringen!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Varför försvinner helgen alldelse för fort för? Kan den inte gå sakta, det borde vara möjligt att sakta in den... Längre helg tack!

Postat av: Sara

Kan inte annat än instämma! :-)

2007-03-05 @ 20:37:49
URL: http://saraspratbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback