Onsdag - mitt i veckan!


Då sitter man trött vid datorn efter en lång men givande dag på skolan. Det händer så himla mycket varje dag att det är svårt att minnas allt. :-P

Men jag lär mig så otroligt mycket varje dag och jag är så glad över att ha fått denna praktikplats! :-) Jag trivs verkligen bra! Trots att man är så himla trött och slut på kvällarna...*hehe* Helgerna bara rusar fram och jag tycker det är måndag väldigt ofta!
Men snart är det bara en vecka kvar, helt otroligt! Och då ska arbetet vara klart....*usch* hemska tanke!

Men ikväll blir det lite slapp framför teven och titta på nåt som inte kräver någon hjärnaktivitet...typ Top Model! *hehe* Deras tillvaro är ganska trivial egentligen men för dom är de liv eller död! Suckers!!!

Jaja....en god middag blev det också med mysigt sällskap! *puss älsklling*  Du är bra söt och go´...det vet du väl?

Nu blir det lite vila tror jag! Och tänk, jag har sovmorgon imorron! Får sova ända tills 07.30! Wow!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback