Onsdag med sol och härliga känslor!

Ja, onsdag mitt i veckan och det kunde knappt vara bättre....för jag är ledig imorron! *jippie* :-D
Det har varit en väldigt intensiv vecka med långa dagar fyllda med föreläsningar och seminarier. Imorse klev jag upp kl 5 och det var så där lagom kul, föreläsningen började 8 och vi har ju en bit att köra! Men det har gått bra! Sen har vi i gruppen jobbat klart läroplansarbetet vilket känns gudomligt gött! Ska bara justera en liten detalj i källförteckningen, sen är det klart! *tjhooohooo*

Så ikväll blir en slapp och mys kväll med älsklingen! Om han bara kunde komma hem snart för vi måste handla, nån som har nåt bra middagsförslag??? Jag har slut sånna just nu! *suck* Tycker att allt smakar likdant...så nåt nytt vore inte helt fel! :-)

Solen skiner ute och till och med jag tycker det är skönt! När jag gick till bussen inne i stan var det varmt men inte så där tryckande varmt som det kan vara vissa vårdagar. Det är ändå +17 grader och inget moln, så våren är här kan man lungt säga! Synd bara att snart börjar pollenfanskapet att irritera!

Både till och från Växjö såg vi ett antal grus grus, hela 6 stycken faktiskt. När jag då för tredje gången påpekade att: där är två tranor frågade Mia lite försynt: tycker du om tranor eller?
Kunde inte låta bli att känna mig lite dum men sen förklarade jag varför, att Anders och jag kikar efter fåglar när vi är ute och kör så det är en vana som sitter i!

Sen så är Anders godkänd på en av sina tentor me....så det är en bra dag! *grattis älskling*

Ha en underbar onsdag! Synd bara att det inte är Top Model ikväll...*haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback