MelodifestivalFINAL!!!!

Yes ikväll smäller det! Så skoj det ska bli och se vem som vinner!

Jag har mina favoriter, men jag vet fler som jag vill inte ska vinna. Exempelvis Anna Book, Tommy Nilsson, Måns, Sebastian, Sarah Dawn Finer....

Men dom som är riktigt bra är The Ark, Andreas Johnsson, Marie Lindberg och Sonja Aldén. Men nu har jag glömt nån...vem är det då?? Fy va jobbigt....jo, Sanna Nielsen! *ler* Ja, den låten är väl okej. Många äldre gillar nog den! *hehe*

Min egna favvo är nog The Ark! Det är en låt som kan fungera bra i Europa och deras show är himla kul! Den sitcker ju ut kan man säga!

Som sagt...spännande värre!

Jag kommer sitta och tippa i soffan hur det kommer sluta!

Fler kommentarer kommer efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback