Freeeeedag!!!


Ja! Fredag igen! :-)

Har varit en helg okej dag i skolan, seminariet var riktigt intressant och bra idag! Det blev bra diskussioner!

Ögat är dock väldigtt svullet fortfarande tyvärr. Vaknade ju igår med igensvullet öga och efter besök hos distriksköterska där jag fick recept på en salva som jag smörjde åp var tredje timme. Den rackarns salvan gjorde att man blev blind i typ 2,5 timma vilket gjorde att jag såg klart i 30 minuter innan det var dags att smörja på igen!*suck* Men idag har jag kört utan och det har nästan varit bättre. Idag har jag sett helt okej.
Idag i campusrestaurangen kollade några en extra gång när dom såg mitt öga. Några tror säkert att jag har blivit slagen eller nåt. Stackars Anders....men det är ju "bara" en ögoninfektion så det ska nog gå över snart hoppas jag!

Nu snart är det dags för våran sena middag som vanligt och sen är det fredagsmys som gäller! Bara ta det lungt och koppla av! Det kan behövas!

Synd bara att ögat värker lite till och från....men det är bar att härda ut! :-)

Nä, dags att kolla till maten tror jag!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Härligt med fredag, denna veckan har kommit från helvetet tror jag! Minst! Skönt att den är över, eller nästan i alla fall. Tentan är inte klar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback