Fina blommor!


Har tänkt lägga ut en bild på de fina blommor som Anders gav mig för några veckor sen! :-)
Jag blev så himla glad över dem och det var verkligen en överraskning! *puss älskling*


image16

Annars är det en lite trist dag. Vaknade och hade fått ögoninflammation så det blev besök hos distriktsköterskan och sen hämta salva som ska strykas på var tredje timme så det gäller att hålla koll på klockan! Hoppas nu det går över snart!
Jag hade egentligen tänkt läsa en kursbok idag och skriva lite om den men det är svårt att läsa med bara ett öga. Det andra håller jag för det mesta stängt för jag ser lite suddigt och kan bara öppna det halvvägs, lite irriterande!!

Så det har blivit lite vila och lite teve-tittande! Anders är på skolan och jobbar med sitt projekt!

Ja, men blommorna är fina! Jag blir glad av att bara se dem! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback