Dålig bloggare....

Ja, det har inte funnits så mycket tid de senaste dagarna...hmm, den senaste veckan rättare sagt!

Veckan har gått så himla snabbt och snart är min praktik slut. Imorron är det sista dagen. Det känns lite trist för det har varit så roligt och så väldigt lärorikt att få vara där! Jag har ingen lust att åka till Växjö och sätta sig på trista föreläsningar och lyssna igen. Det är ju ute på praktiken jag får känna hur roligt det är!!! :-D Jag får väl tänka på det när jag sitter på föreläsningen...*hehe*

Ja, helgen som gick var jag och Anders på en härlig utflykt på Listerlandet vilket var jättekul och efterlängtat! :-D
Och på fredagen gick vi på konsert, Robban Broberg showade loss och jag var väldigt positivt överraskad för tidigare har jag inte lyssnat så mycket ¨på honom. Bara ibland om Anders har lyssnat men han var riktigt bra och underhållande och jag kunde sjunga med i många av hans låtar! Det var verkligen en toppenhelg!

Nu i helgen vet jag inte vad som händer. Vi har båda väldigt mycket att göra så det får bli en kortare sväng tror jag men nåt ska vi väl göra! Jo, vi ska på kalas på söndag, eller vad det nu är men nåt sånt tror jag att det är! :-D

Just nu sitter Anders och kollar på "Ordförande Persson" och jag hör ljudet! Det är faktiskt en intressant dokumentär där man får tränga lite bakom fasaden. Fler borde göra så!

Ja, nu får det bli lite bättre uppdatering här på bloggen...

Imorron är de sista dagen...trist! Får njuta av det och ta tillvara på dagen! :-D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är klar och jag ska börja min Vfu nu,jag vill åxå vara klar =) Kolla in hur effektiv jag var imorse..hehe.
Kanin bra! Kram

Postat av: Angelica

Låter som att ni har haft det härligt! Och vem vill inte bli klar? Själv så längtar jag till hösten! Indien, fast först kommer sommaren. Sommarjobbsångest, ja, visst!

2007-03-24 @ 10:16:32
URL: http://angelicas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback