Vågar inte


Imorrn är det dags för min opponering och nur börjar jag vara riktigt nervös. Så nervös att jag inte vågar läsa min egen uppsats. Jag är så himla rädd att jag ska inse hur jäkla dålig den är och då blir jag ännu mer nervös inför opponeringen! Vad ska jag göra?
Det är ju väldigt bra om jag har läst igenom min egen uppsats och kollat genom den  för att se om jag kan hitta några fel som jag inte såg då. Men jag är rädd att jag ska hitta så himla många fel!
Ja, det blir bara en ond cirkel av allt samman....men jag måste ju läsa den. Det finns ju inget annat val ju! Jag måste ju kunna försvara det jag har skrivit.
Shit va svamlig jag är nu...*hehe*

Min opponering av en annan uppsats gick bra tyckte jag och han jag opponerade på var också nöjd. Examinatorn höll med mig på många av mina punkter vilket kändes mycket bra. Då var jag inte så fel ute! :-)

Idag har jag läst två uppsatser till inför imorron...och snart ska jag titta genom min..men då knyter det sig i magen...*huvva* Men det är väl bara att stålsätta sig och läsa!!! Eller....?!?

Ja, annars har det varit en varm dag. Var ute en sväng tidigare och det var riktigt varm....25 i skuggan! *pust* Anders har suttit och ritat nu i flera dagar och jag hoppas verkligen det går bra för honom. Jag vill att han ska fixa uppgiften och blir nöjd med dom....! Puss gubben! :-)

Nu återstår väl bara en sak...plocka fram uppsatsen och läsa....*ryser*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka Till imorgon!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback