Underbar helg!


VI har haft en underbar helg i stugan....fler sånna tack! :-)

VI har inte gjort speciellt mycket, vi har bara varit lediga och slappat! Precis vad vi behövde.

Anders har sträckläst en bok och är snart klar och idag har jag täljt en jättefin smörkniv i björk. Blev faktiskt himla nöjd med den. Jag är inte riktigt klar ännu utan vill putsa den lite till innan jag är helt nöjd. Och sen blir det att olja in den och då är den klar för användning! =)

Imorron är det dags för jobb igen...*suck* Kan man inte få vara ledig jämt? Börjar nästan ångra att jag ska jobba hela sommaren... men men...får väl tänka på att det blir bra med pengar!

Snart är det dags för middag och sen lite slappish vid teven och sen sängen....

Helgen har verkligen varit underbar....men åt helvette för kort! :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback