Ny jobbarvecka

Då var den andra jobbarveckan inledd och jag är lite trött...hehe! Men dagen har gått väldigt snabbt tycker jag.... vips så var klockan fyra och jag cyklade hemåt...i regnet denna gång dessvärre! Jag bleNuv lite blöt....så det var bara att hoppa in i myskläder när jag kom hem, nice!

Ikväll blir det nog inte så mycket.... slappish och sen titta på 24...det fåååår vi ju inte missa! Och innan det vill jag kanske titta på Ernst.... säga vad man vill om den karln men har gör ganska snygga grejer. Ska bli intressant att se hur ladugården blir till slut...när han har känt in rummet klart! ;-)

Nog med svammel....jobbar eftermiddag imorron...funderar på åka en sväng på stan kanske....var ju ett tag sen! Är ute efter ett par skor...men det är ju alltid lika svårt att hitta...men men....kan ju vara kul att titta lite! :-)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback