Lördag

Jepp! Då var oppoeringen avklarad och det känns skönt. Det är lite grejer som jag ska ändra på innan jag skickar in den till examinatorn!

Det var himla nervöst att sitta där och försvara sitt arbete som man slitit med i flera veckor. Min opponent var duktig men jag irriterade mig på de som satt och lyssnade och kom med irrelevanta påpekanden hela tiden. Det kunde de väl ha behållt för sig själ tycker jag. Och sen att de satt och skrattade under tiden....väldigt dålig stil! Okej, att de har rätt att säga vad de tycker men de kan ju tänka på hur de säger...Jaja, ska inte reta upp mig på dom nu... NU handlar det om att fixa klart den så jag slipper tänka på den mer nu denna termin. :-)

Sen har allergin satt igång med dunder och brak! Halsen svullnar igen och kliar som fan, näsan är igentäppt och huvudvärken dunkar stadigt! Har inte alls nån ork eller energi att göra någonting egentligen men vad har jag för val egentligen? Nä, det är bara att börja i alla fall!

Anders sitter och ritar för fullt...hoppas han hinner klar med den stora planschen i alla fall. Den är svår att ta med upp!

Och ute är det olidligt varmt, som vanligt! NÄr jag var i Växjö igår var det otroligt varmt...som i en gryta i den där stan! Och det blåste ingenting! Och jag blev påmind om varför jag hatar när det är så himla varmt!

Jaja, känns som om jag bara klagar men just idag är en sån dag tror jag!

Men det positiva är att jag inte behöver åka till Växjö förrän till hösten och det ska bli skönt att slippa pendla nu under sommaren. Då blir jag istället cykelburen, mycket trevligare! =) Få se om pappa har lagat cykeln där hemma....troligtvis inte. Måste kanske påminna en gång till!

Idag är det som sagt jobb med uppsatsen som gäller. Samt att tvätta lite och börja packa. Vi åker norrut till veckan och det vore skönt att packa lite nu och slippa stressa med det sen!

Ha en skön (?!?!) dag i solen...eller gör som jag, stanna inne! *hehe*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag stannar också inne idag, jag har bränt mig och kan inte gå =)Kanin bra! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback