Ledig idag

Efter att ha jobbat en dag så var jag ledig idag. Inte helt fel faktiskt! :-)

Sara kom hit idag och hade med sig lille Max som charmade alla...speciellt pappa blev en idol då Max fick lite falukorv, som han glatt mumsade i sig! :-)

Det har varit en skön dag, en skön ledig dag! Det är skönt att "landa" och komma in i vardagen här i bardomshuset. Men det ska nog bli en bra sommar, trots allt jobb. Tycker mitt schema var lite dumt, jobbar lite för mycket men men...får väl tänka på att det blir pengar! :-P

Imorron blir det att jobba kväll...vet inte riktigt hur det är att jobba kväll nu men jag hoppas det ska gå bra.

Jo, idag när Sara var här spelade vi Wii, shit va roligt det var! Vi spelade bowling, golf och baseball. Det gick faktiskt ganska bra i bowling, fick som högst 178 på en serie, blev faktiskt väldigt förvånad! Det var ju ett tag sen jag spelade bowling på riktigt! .-) Men nu blev jag sugen att göra det igen! Hoppas det blir av med Sara och Ante kanske...

Nu är det dags för lite kvällsfika här...en god kopp te!




Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad härligt! Du verkar ha det bra!
Ja, jobb är något nödvändigt ont.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback