Festivalsommar

Njae, jag tillhör kanske inte den typen av människor om tycker det är kul att sova i tält på en leråker och kikka bakom grannens kylbox full med öl. Nej, jag är bekväm av mig men jag besöker gärna festivaler för att lyssna på bra musik och sen åka hem och sova i min egen säng. Det kanske beror på åldern? ;-)

Såg idag till min store glädje vilka artister som ska komma till Trästocksfestvialen den 19-21 augusti och det var inga dåliga arister på en gratisfestival!

Kika in på
http://www.trastockfestivalen.se/2007/artister.php och kika vilka artister som ska dit. Själv ser jag framemot Marit Bergman, det blir riktigt kul! Sen även Henry Chapman där brorsan spelar med! Klart jag ska lyssna på dom, musiken är himla bra! :-)

Har pysslat med uppsatsen idag och jag tror jag är nöjd nu. Ska inte läsa den mer idag utan vänta till imorron eller på torsdag och se om jag fortfarande är nöjd med den då! *hehe* Det vet man aldrig!

Nu ska jag börja packa lite...börjar liksom bli dags nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback