Trött

Just nu känner jag mig trött på en väldigt massa saker...som att

...aldrig känna mig ledig....

...aldrig ha tid att göra det jag vill göra...

..... alltid känna att jag måste fixa allt hela tiden....

.....sällan få uppskattning för det jag gör....

.... alltid ta hänsyn....

....jobba hela tiden....

....aldig duga fullt ut....

...ständigt känna att jag borde göra nåt annat än det jag gör just den stunden...


Ja, idag är en sån dag bara!!
Har ingen som helst lust att åka och jobba om en timme och jobba hela kvällen med gamlingar. Speciellt dom som klagar hela tiden, shit va less jag är på dom! Har lust att bara skrika åt dom men det får man ju av naturliga skäl inte göra!!! Men lusten finns alltid där!!!

Har varit "ledig" idag men jag har mest svarat i telefon, tvättat, eldat för varmvatten, städat osv....när ska jag kunna känna mig ledig fullt ut...? *suck*

Jaja... imorron måste det väl blir bättre?

Jo, jag såg 24 idag, det var väldigt kul...och nästa avsnitt är redan ikväll vilket jag längtar till...nu är det bara 4 avsnitt kvar! copy that....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback