Tidig start!


På min lediga dag..men det är ganska härligt att sitta och softa på morgonen också! Körde Anders till jobbet idag för senare idag ska jag träffa Marlene och käka lunch, vilket ska bli väldigt roligt!

Det slog mig igår att vi har varit här väldigt länge och jag har knappt träffat mina kompisar så jag måste få en ändring på det nu!

Jag hoppas verkligen att fredagens grillsammankomst ska bli kul också samt att det inte regnar då! För om det regnar bli jag tokig! Inte alls samma sak då juh!

Väntar på varmvatten och sen blir det en lång och härlig dusch och sen upp till stan. Och jag ska INTE vara sen denna gång, fast det brukar jag ju säga och det blir ju alltid fel med nåt! Men inte punka i alla fall, det blir så bökigt då att byta däck...håller tummarna att det inte blir så! =)

Dags att fixa lite nu och sen dusch, nice!

Det blir även kanske en sväng på stan, det var ju längesen! Önskar bra det fanns lite mer pengar att shoppa för men men...får väl begränsa mig lite! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback