Regn regn och åter regn!


Jag har jobbat hela helgen och under denna helg har det regnat hela tiden...och blåst som fan! Ett riktigt höstväder då man bara vill ligga inne under en filt och se en bra film...meeeeen, jag jobbade! :-(

Jobbade även idag men imorron är jag ledig, ska bli sååååå skönt! :-)

Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra ännu men jag funderar på träffa nån kompis.... kan ju vara bra för veckorna rasar på. Har precis påbörjat min 4:e jobbvecka! Shit vad fort det har gått!

Har egentligen inte så mycket vettigt att skriva, hehe....

Hoppas regnet slutar snart....

Ha en fin måndag! Vi ska njuta och se på 24, nu är det spännande! =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har ni ockåså sånt där trevligt sommarväder? =)
Kul sommar så här långt
Kanin bra!

Postat av: sara

Ja, visst är det tråkigt! Blir så himla trött på sånt här väder..men idag är jag ledig och det är underbart! =) Kanin bra!

2007-07-10 @ 07:46:09
URL: http://saraspratbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback