Lördag - jobb och fest!

Jobbar i helgen...känns som om jag jobbar mest hela tiden! Men det har gått ganska så bra idag, ganska lungt men det är ju alltid jobbigt att kliva upp tidigt på morgonen...men dom gamla vill ju upp så det är bara att ta sig i kragen och kliva upp. :-)

Har varit lite seg på blogga men på kvällarna har jag varit så himla trött...däckat o soffan typ. Men nu är det bara en vecka kvar på jobbet. Kan inte fatta att 7 veckor kan gå så snabbt!

Nu har jag jobbat klart för idag och snart blir det middag och sen blir det inflyttningsfest, men det blir varken sent eller massa alkohol för min del då min väckare ringer 05.30 imorron bitti! Men det ska bli kul med fest iaf! :-)

Hoppas er kväll blir toppen också! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback