Lite slö


Ja, jag har varit lite slö nu i veckan....jobbet tar nästan kål på en. Nej då, inte så men jag är så himla trött på kvällarna att det blir mest att slappa lite och längta efter att få sova, tragiskt va??

Jag jobbar dessutom hela helgen vilket suger men vad ska man göra? Det är bara att jobba! Jag trivs med jobbet utan det som är jobbigt är att kliva upp tidigt på morgonen, verkar aldrig vänja mig! *haha*

Inget nytt här egentligen...vi jobbar och står i. Var i stugan igår en svän goch åkte lite båt, väldigt trevligt nu när det är så himla varmt. Jag är ledig på fredag vilket ska bli skönt men det är stora städ och fixdagen, då ska jag fixa allt som jag inte har gjort under veckan. Så det ska bli en produktiv dag har jag tänkt...får se hur det blir.

Soligt och varmt här...vem behöver då utlandssemester?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback