Härlig dag!

Det blev en lyckad dag men lunch med Marlene och sen shopping på stan! Det var längesen jag shoppade lite och nu var det ett bra läge!

Köpte sockar till Anders och sen kläder till mig, riktigt fina sådana! Har nog en nu outfit till fredagens grillfest vilket är riktigt nice...och det var inga svarta kläder utan riktigt somriga ena.

Nu ikväll blev det smarrig köttfärsås gjord på älgfärs och snart väntar lite teve. Jo, jag vet att det är lite pensioärsaktigt men jag gillar Allsången... lite kul att sitta och sjunga med *haha*
Och inget Morden i Midsommer, trist trist. Det är ju annars en favorit men men...kan ju vara bra att få en lång natts sömn när man ska jobba i morron.

Har ju blivit bortskämd idag genom att vara ledig... men imorron är det jobb igen. Emma och jag ska äta biffnudlar och baguette...en riktigt sommarklassiker! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback