Bara tre dagar kvar


Ja, nu är det bara tre dagar kvar av sommarjobbet. Kan inte fatta att sju veckor kan bara springa förbi så här! Men det klart...det ska bli skönt att få vara lite ledig men det betyder samtidigt att snart är det dags för skolan och det gillar jag inte!

Drömde om Oscar och Felix inatt....jag saknar dom mycket! Det var ju så längesen jag träffade dom nu! Jag vill verkligen åka dit innan jag åker till Karlskrona igen. Mamma ville också med så vi får väl se hur det blir!
Det hör ju sommarn till att åka till Oslo och hälsa på sina "barn". Vore trist om det inte blev av!

Jobbar ikväll...börjar 17. Ska träffa en kompis innan. Just nu är det lite slappt framför teven och snart frukost... måste ju ta tillvara på dom lediga dagarna.

Nu är det svamligt märker jag!

Och ute regnar det...stackars Anders som inte kommer undan! *kjaaam*

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kämpa, kämpa, kämpa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback