Snabba ryck!

Det har det verkligen vart de senaste dagarna! På dagtid när mamma och pappa varit på jobbet har jag väldigt trevligt passat på att träffa kompisar. Det har varit varit lite stressigt men men....vad gör man när dagarna är få och kompisarna är många och tiden knapp!

idag var jag en snabbis på stan med Marlene...i typ 45 minuter. Vi hade suttit och fikat på Ainas först och sen en sväng på stan och kollade lite. Och det är så typiskt när man vill shoppa...då hittar man inget!! eller ja...ett par skor och underkläder. Men det var tröjor och jeans jag var ute efter juh! Men men...jag får väl se om jag hittar nåt i Karlskrona. :-)

Synd att de dagar som jag fick här uppe som frisk inte blev många men det har varit väldigt roliga dagar! Mamma och jag spelat kort som vanligt och hon vann varenda gång! Jag bad om revansch hela tiden men hon bara vann! *hmmm* Men men...till sommaren så...i stugan...DÅ...vill jag vinna! :-D

Sen spelade pappa, mamma och jag lite TP ikväll, provade det nya spelet jag fick i julklapp. Det var kul men lite ovant med så nya frågor! Jag fick en fråga under kategorin "sport och fritid" vad henke larssons son heter? Räknas det som en sportfråga? TYcker det är mer skvaller! Pappa fick också en skvaller fråga på Sport och fritid, nåt om Svennis och hans älskarinnor. Men men...dom hade väl brist på frågor! *hehe*

Ikväll har jag även packat, men det blir inte mycket som ska med! Det känns lite ovant men väskan blir nog ändå full...hehe! Brukar ha en tendens att bli det lika fullt!

Det känns trist att åka...fast jag har ju varit här i två veckor men jag vet att när vi kommer ner börjar skolan igen och jag måste säga att jag inte direkt längtar. Det kommer bli en tuff vår för både Anders och mig men mycket pluggande, tyvärr! Och sen så är det kul att ha folk runt sig som man kan hitta på saker med. I Karlskrona är det bara vi två, nästan. Börjar känna mer och mer bristen av kompisar. Inget ont om Anders...jag tycker om att umgås och vara med honom men ibland kan det vara kul att prata med nån annan, för att sen komma hem och berätta om vad jag har vart med om eller vad han har gjort. Jaja...svammla är jag bra på iaf! *skratt*

Nej, nu ska jag gå en sväng i källaren för att se om det finns lite kvarglömda kläder eller så....för att få väskan full! *haha* Sen blir det nog sängen...det blir tidig revelj imorron bitti!

Sista natten i Västerbotten....hoppas jag kommer snart hit igen!


:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback