Nytt år

Yes box!!

Då var det 2007...kommer nog ta ett tag att lära sig att skriva det också....det brukar sitta så där lagom tills det är dags för ett nytt år! *haha* Nej då...bara roligt med något nytt!

Vi är fortfarande kvar i härliga Västerbotten och tänka sig, det har kommit lite snö. Men nyårsafton var faktiskt grön även den! Och det är väldigt ovanligt!!! Anders och jag var ute och promenerade och då knarrade det så härligt under skorna av nyfallen klibbsnö!

Tyvärr så har Anders blivit ordentligt sjuk men förkylning, hosta och hög feber så jag agerar sjuksköterska efter bästa förmåga och förser honom med vatten, alvedon och glass! Jag hoppas han piggnar till snart så jag blir frisk nog att åka ner och skriva tenta! *håller tummarna*

Nyårsafton var trevlig. Vi var hos min kompis Sara tillsammans med 4 andra och åt middag...väldigt gott! Sen blev det lite spel, Så kan det låta och TP. Anders och jag vann i så kan det låta och i tp blev det oavgjort. Alla var trötta och iddes inte spela vidare så vi slutade. Men det var en mycket trevlig kväll!!

Och som tur var, Anders var ganska pigg den dagen och kvällen men sen har han bara legat och snörvlat. I natt fick vi sova ganska mycket till skillnad från förra, då vi var vakna två gånger varje timme minst. Jag var lite sliten igår kan man säga. Och anders så klart. Men som tur var sov och vilade han en hel del  under eftermiddagen.

Nu känns det som om jag bara svamlar på om ingenitng....*haha

Jo, innan vi åkte till Sara var vi och mina föräldrar och såg Lövångersrevyn på teatern i stan. Den var så himla bra! Det bjöd på väldigt många skratt!!! Härligt att få höra lite bondska igen! :-)

 De bjöd på klassisa scener som pensionärer som var riktigt roligt. Sen hade de spelat in en film på CK där pensionärerna blev väldigt pigga och glada och hoppade runt! (Foto: NV)

En annan favorit var Åsa som en leopardspandex prydd "världsstjärna" entrade scenen och bjöd på storslagen underhållning!


Ja himla bra var dom i alla fall!

Nu ska jag sluta svammelskriva och kollade lite på teve. Anders har nu somnat på soffan bredvid mig och det är nog bra med lite sömn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback