Back in K-na

Yes, då har man landat igen och är nästan klar för den näst sista terminen, känns himla gott!

Vi kom ner i måndags kväll men vällastad bil! :-) Vi kan inte resa med lite bagage....*hehe*

Anders började skolan igår och har nog varje dag denna vecka. MItt börjar på måndag och det ser inte så roligt ut. Det kommer bli långa dagar och jag känner redan nu hur trött jag kommer vara. Men jag har iaf varit och lånat böcker på bibblan och tänkte börja läsa lite så att jag ligger lite före iaf! :-)

Var ute och körde en sväng igår och gick runt Bastasjön vilket var jättehärligt och geggigt! Jo Anders jag vet....jag klagade lite över geggan! *hehe* När vi åkte därifrån upptäckte vi att vi fått punka på höger bak, jippie! :-P Så vi bytte däck och i morse fick jag det lagat på en verkstad så det känns bra. Men nu får det vara slut med punka tycker jag!

Har inte fått så mycket gjort idag som jag borde. Men jag borde kanske sätta fart snart....sitter och funderar på nåt bra middagstips....hmmm.....det bästa jag kom på var korvstroganoff...men jag vet inte! Det skulle väl kunna funka i och för sig.....ingen annan som har bra middagsförslag??? Jag är helt tom på sånna just nu! :-P

Nu ska jag se slutet på skidskyttet...heja Aco! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback