8 januari


Dag åtta på det nya året! Och den dagen blev regnigt, halt och jävligt. Idag åkte Anders till Nynäs och vägen dit var väldigt spårig och isig och det var väldigt jobbigt att köra. Och det blir inte lättare när man har en bil som ligger 2 meter bakom, så nära att jag inte ser hans framlysen utan bara ser överdelen på bilen. Usch, jag gillar inte sånna bilförare!!! *grrr*

Sen var det nära att inte Anders kom iväg heller men efter en timmas väntan kom de slutligen iväg. Startbanan var för hal för flyget så det var tvugna att sanda eller salta banan. Skönt att flygresan i övrigt verkar ha gått bra! Men det känns konstigt att inte han är här längre, men vi ses ju på fredag...eller hur det nu blir! *flinar* Jo jag vet Anders, du vet inte ännu hur det blir! ;-)

Imorron blir det lite kompisträffar, vilket ska bli roligt nu när man har blivit frisk! Och det känns bra! Hoppas bara det stillar sig i "magen" också. Vill inte ha det så igen!!!

Senare i veckan blir det shopping på stan med mamma. Det är lite saker som jag behöver....men det vore kul att köpa nåt som man kanske inte riktigt behöver också! :-) Kanske en ny väska?!? Eller vad säger du Anders? VIsst behöver jag en ny? ;-) Nej då, ingen väska! Men kanske ett par byxor eller några tröjor.

Shopping shopping...I looooove it! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback