Tråååkigt


Vet inte vad som hände med den här fredagskvällen men den blev bara så himla trist på nåt vis! Jag har sett lite teve och Anders har suttit vid datorn och nu pratar han i telefonen och jag har inget att göra! Trist!!!

Men...ja....så kan det ju vara ibland! Man kan ju inte ha kul jämt men att gå runt och vara håglös är bara så jäkla tråkigt! *suck*

Får kanske pigga upp mig med en god kopp te...eller gå och lägga sig tidigt för en gångs skull....hehe!

Jaja...nu är jag lite gnällig jag vet..... *bläää*

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du får slå på honom lite, och säga till att han ska vara social! Jag tog inte hans tid, utan har mer tentastress i hela kroppen och knoppen. Kram!

Postat av: Sara

*hehe*

Ja, ska nog göra det!! Men ikväll ska han ser Melodifestivalen med mig och en kompis! :-)
Är det snart dags för omtenta eller? Måste vara ett riktigt stressmoment! Hoppas det går bra! Jag håller tummarna! :-)
Kram!

2007-02-24 @ 11:32:27
URL: http://saraspratbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback