Tentaplugg


Ja, nu gäller det att komma igång...men det är ju så himla svårt!!!

Jag har tenta på torsdag och jag har varken ångest eller känner stress inför det...som jag alltid brukar ha! För om jag får det då sätter jag mig ner och pluggar...men det går bara inte! Och jag har INTE tänkt göra en omtenta på detta...det är ett som är säkert!!!

Tentan handlar om demokrati och lärande och hur skolan har förändrats...det är så himla svårt och mycket på en gång! Jag hoppas nåt har fastnat efter alla föreläsningar och diskussioner i seminariegrupperna men kan inte vara helt säker!!

Jaja...får väl se hur det går idag! Målet var att läsa klar all litteratur och det är inte många sidor kvar. sen blir det väl att gå genom alla anteckningar och se vad som står där. Och förhoppningsvis kanske Anders har tid att förhöra mig lite... :-) Det brukar alltid kännas bra!
Kanske vore ett mål att göra det ikväll och imororn får jag plugga på det jag inte kunde... det låter ju som ett bra upplägg eller hur? Men frågan är, följer jag den??
Jo, jag måste verkligen det!
(Visst är det bra att man kan föra diskussioner med sig själv....hahaha!!!)

Back to the books...men jag måste ju se Hem till Gården först! ;-P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till på tentan! :)

Postat av: Sara

Ja, nu är den skriven tack och lov! :-)
Nu gäller det bara att vänta på resultatet....och kanske våndas lite! *hehe*

2007-02-08 @ 20:42:07
URL: http://saraspratbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback